مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در یک نگاه

۸ کل مقالات داخلی ۰ کل مقالات ISI ۰ کل مجلات ۰ کل کنفرانسها ۰ کل دانشجویان ۰ کل اساتید ۴۴ قدمت دانشگاه به زودی طرحهای پژوهشی غیر از داده های تعداد دانشجویان و تعداد اساتید دانشگاه که به صورت دستی از سایت دانشگاه و یا آمار منتشر شده موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی استخراج شده است سایر داده ها به صورت خودکار و بر اساس پایش ماشینی بروی مقالات نمایه شده از کنفرانسها و ژورنالهای کشور و یا پایگاههای بین المللی صورت می پذیرد. در صورتی که مغایرتی در داده های واقعی و آمار اعلام شده از روی این سایت ملاحظه می نمایید، می توانید از طریق بخش ارتباط با ما با کارشناسان سیویلیکا برای رفع مغایرت ارتباط بگیرید.

رتبه مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در سالهای اخیر

توضیح نمودار رتبه بندی سالانه

نمودار زیر رتبه (Rank) مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل را بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه "یک" به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. تعداد مقالات مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در نمودار پایین در طی سالهای مختلف نمایش داده شده است.
هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود.
با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۹ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.



نمودار سالانه مقالات مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل به تفکیک مقالات کنفرانسی و ژورنالی

توضیح نمودار سالانه تولید مقالات علمی

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI منتشر شده توسطمرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

توضیح نمودار سالانه مقالات بین المللی ISI

نمودار زیر تعداد مقالات منتشر شده توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در هر سال را نمایش می دهد. این نمودار شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی پذیرفته شده پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل می باشد که به تفکیک سال است. با کلیک بر روی عبارت "مقالات ژورنالی" و یا "مقالات کنفرانسی" قابلیت انتخاب و افزوده شده هر یک مقالات مجموعه های ژورنالی یا کنفرانسی به نمودار وجود دارد.



نمودار کنفرانسهای برگزار شده و شماره نشریات منتشره مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

توضیح نمودار کنفرانسها و ژورنالها

نمودار زیر شامل دو سری داده است. سری اول، تعداد کنفرانسهایی که مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در هر سال برگزار نموده است و سری دوم شامل شماره هایی از نشریات علمی است که توسط دانشگاه به چاپ رسیده است.



همکاران استراتژیک علمی مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

توضیح نمودار همکاران استراتژیک علمی

تمام مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا تجزیه و تحلیل شده و پس از اختصاص نویسندگان مقالات به مراکز دانشگاهی و پژوهشی، ارتباط بین نویسندگان مقالات تحلیل می شود. ما می دانیم که پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل با کدام دانشگاهها و مراکز علمی همکاری تخصصی داشته اند که نتیجه آن تولید محتوای علمی در قالب مقاله بوده است.

نمودار چگالی موضوعات مهم پژوهشی مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

توضیح نمودار چگالی موضوعات پژوهشی

عمده محورها و کلیدواژه های علمی مورد بحث توسط پژوهشگران مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل در مقالات تولیدی سال 1398 به صورت زیر می باشد. این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند.
یعنی دغدغه اصلی محققان 1398 موضوع و می باشد.

 

مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل از سال 1356 تحت عنوان دانشسرای راهنمایی تحصیلی در چند رشته به پذیرش دانشجو از استانهای مازندران ، گیلان و دیگر استانها اقدام و درسال 60  رسما به عنوان مرکز تربیت معلم فعالیت خود را آغاز نمود.

مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل دارای فضای مناسب آموزشی به مساحت 70000 متر مربع با چهار بلوک ساختمانی پیش ساخته ایتالیایی می باشد. ساختار محیطی و فیزیکی مرکز از زیبایی و تنوع خاص برخوردار است  که توجه هر بیننده را در لحظه ورود به خود جلب می کند و کمتر مرکزی را می توان یافت که از یک چنین امکانات فیزیکی و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی برخودار باشد.